Klantenservice callc...
3

Klantcontact

Ben jij communicatief vaardig en nooit uitgeleerd? Til jij klanttevredenheid naar een hoger niveau? Dan is een baan in klantcontact geschikt voor jou! Bij G&O Recruitment hebben we doorlopend een divers aanbod aan openstaande vacatures in customer service. Als medewerker in klantcontact ben jij het directe aanspreekpunt voor vele relaties. Dagelijks sta je klanten te woord, behandel je vragen, verhelp je storingen en adviseer je in het maken van keuzes. Zo lever jij een grote bijdrage in het opbouwen van duurzame relaties met de opdrachtgever.

Sterk in klantcontact

Houd jij overzicht en kun je goed omgaan met werkdruk? Kortom, ben je stressbestendig? Met die eigenschap kun jij hoge ogen gooien als klantenservice medewerker! Bij G&O Recruitment begeleiden we je graag naar een passende functie, vanuit de intentie om op lange termijn samen te werken. Daarom gaan we samen in gesprek. Voer je liever ingaande of uitgaande gesprekken? Ga je graag service verlenend te werk of wil jij graag je commerciƫle vaardigheden trainen? Wij stimuleren groei en vinden het belangrijk dat jij je blijft ontwikkelen. Door jouw kwaliteiten te zien en deze te verbinden aan openstaande vacatures komen we samen tot de perfecte match.

Onze collega's hebben ruim tien jaar ervaring in het matchen van werknemers met de grootste klantcontactcenters van Nederland. Zo kun je via G&O Recruitment aan de slag als klantenservice medewerker (inbound/outbound), webcare specialist, tech helpdesk medewerker en service medewerker.

Werken als klantenservice medewerker

Waarom werken als klantenservice medewerker? Met een baan in klantcontact kun je rekenen op veel diversiteit. Zo kun je als klantenservice medewerker in verschillende branches starten, zal je geregeld gelijktijdig bij verschillende projecten ondersteunen en is ieder gesprek dat je voert anders. Technologische ontwikkelingen zorgen er bovendien voor dat de service tegenwoordig via steeds meer kanalen wordt verleend. Zo vindt klantcontact niet alleen meer telefonisch plaats, maar kunnen klanten organisaties ook steeds vaker contacteren via e-mail, chatfuncties en sociale media.

Veel opdrachtgevers starten met een inwerktraject waarbij je op een passend tempo bekend wordt met de organisatie en jij je de werkzaamheden eigen kunt maken. Vanwege deze begeleiding is het mogelijk om vanuit verschillende opleidingsachtergronden en werkervaringen in te stromen. Als klantenservice medewerker doe je tijdens trainingen en in het werkveld veel commerciƫle en communicatieve vaardigheden op die de rest van jouw leven goed van pas komen.

Met een baan in klantcontact kun je binnen veel organisaties rekenen op flexibiliteit, zowel in werktijden als in -locatie. Na het afronden van het inwerktraject is het vaak goed mogelijk om gedeeltelijk, of zelfs volledig, vanuit huis te werken. Ook staan veel werkgevers het toe om parttime te werken en je eigen beschikbaarheid aan te geven. Om deze reden is een functie als callcenter medewerker uitstekend te combineren met een studie of het gezinsleven. De meest flexibele (bij)banen vind je dan ook bij ons.

300+ vacatures
Het persoonlijke bureau
4.9/5 op basis van 127 reviews

Pagina delen

Ga aan de slag bij

Company Logo LOGO KPN
Logo alliander
Logo Lebara
Logo Marktplaats
Logo Youfone
Logo RDW
Logo Menzis
Logo Oxxio
Eneco logo
Logo Proximus
Logo LG
Postnl 3
Vgz
Eteck logo
Logo2x 320
ODIDO
Jouw ideale vacature nog niet gevonden?

Samen gaan we op zoek naar de perfecte match